söndag 14 juli 2013

Vintagekuddar,skyltar och hjärtan

Gokväll alla som hittat hit!
Idag öppnar jag upp denna nya blogg och startar på ny kula och säger farväl till min gamla blogg http://tindralitemera.blogspot.se/ som har funnits med mig under många år. Så välkomna nya som gamla vänner!
 
Inom kort kommer mina saker att finnas till försäljning i butik inne i Gävle! Så nu skapar jag för fullt och känner mig förväntansfull och glad för denna chans :) Hos mig kan du också göra beställningar med egna foton,egenvald text och mycket annat följ mig så får du se vad jag hittar på ! Personligt och unikt :)

 
Textat massor av skyltar med min trogne följeslagare Tjorven :) Numera klarar jag mig inte utan läsglasögonen :(

 
Trähjärtan med fina vintagebilder,madonnahjärtana är i ny design så fina tycker jag att dom blev!


Kram och fortsatt fin sommar Katarina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar